UVJETI POSLOVANJA

NARUDŽBA PROIZVODA

Proizvode možete naručiti preko web shopa, maila, telefona, faxa ili u trgovini.
Nakon zaprimanja Vaše narudžbe i po našoj obradi iste, šaljemo Vam ponudu u kojoj imate sve potrebne konkretne informacije i po kojoj možete izvršiti uplatu ili potvrdu narudžbe (sama narudžba i potvrda o narudžbi putem web shopa nema nikakvu obvezujuću formu). 

  NAČINI PLAĆANJA I CIJENE 

U trgovini možete koristiti sljedeće načine plaćanja: gotovina, kreditne kartice,obročna plaćanja preko kreditnih kartica , potrošacke kredite PBZ i Zagrebačke banke . Kod slanja robe na kućnu adresu i kupnje preko web shopa, prakticira se virmansko plaćanje po ponudi ili kartično plaćanje putem HT Pay Way-a. To znači, da po zaprimanju Vaše narudžbe šaljemo ponudu koju trebate uplatiti prije slanja robe.Virmansku uplatu možete izvršiti na šalterima bilo koje banke, Fine, pošte ili preko internet bankarstva , dok za plaćanje karticama trebate samo jednu od kartica: Master Card , Visa, Diners ili American Express i sljediti naše upute. U slučaju da naručeni proizvod nemamo na lageru može se izvršiti i uplata samo avansa (ne manjeg od 25% iznosa ponude), a ostatak iznosa prilikom preuzmanja robe. Kod narudžbe robe i plaćanja pouzećem u slučaju da kupac naruči robu ,a odbije preuzimanje, kupac je dužan prodavatelju nadoknaditi troškove dostave i povrata robe. Slanje robe i plaćanje pouzećem nije moguće za svu robu. Ukoliko je u međuvremenu došlo do promjene cijene na tržištu (na više ili manje) , važeće su one cijene koje smo Vam poslali u ponudi a vrijede do isteka ponude ili isporuke naručene robe.   

  ROKOVI ISPORUKE

Po izvršenoj uplati naručenu robu koju imamo na stanju predajemo na dostavu u roku od 24 sata,a najkasnije u roku od 3 radna dana. Robu koju nemamo na stanju potrebno je čekati 3-30 radnih dana (očekivani rok isporuke naveden u ponudi). Datum narudžbe smatra se kada uplaćena sredstva stignu na naš žiro račun. Ukoliko zbog nekog razloga nismo u mogućnosti izvršiti isporuku naručene robe biti ćete obaviješteni u najkraćem roku te Vam eventualno ponuditi istu robu drugog proizvođača ili sličnu robu drugog proizvođača istih karakteristika, koju možete a i ne morate prihvatiti. U slučaju ne mogućnosti isporuke proizvoda i neprihvaćanja zamjenskog proizvoda izvršiti ćemo Vam povrat novaca. Novac se vraća beskamatno i na način na koji je uplaćen u roku od najkasnije 15 radnih dana od zaprimanja Vašeg zahtjeva. Isto tako ukoliko kupac ne podigne robu u roku od 30 radnih dana od obavijesti o dospijeću zaključuje se da je kupac odustao od kupnje te se ista roba daje na daljnju prodaju bez povrata avansa. Narudžbu proizvoda koji naručujemo isključivo po Vašim specifikacijama i željama nije moguće stornirati ako je proces isporuke ili proizvodnje već započen i u tijeku. 

  SLANJE ROBE

Svu robu je moguće poslati u bilo koji dio Hrvatske. Roba se šalje na račun kupca i nije sadržana u cijeni proizvoda, osim ako nije drugačije navedeno u ponudi. Robu šaljemo putem dostavnih službi, a cijena dostave i pakiranja je 35 kn/kom felge ili gume.


   REKLAMACIJE I POVRAT ROBE

Prilikom preuzimanja robe trebate provjeriti točnu vrijednost , količinu i neoštećenost isporučene robe. Svi proizvodi moraju biti u originalnoj tvorničkoj ambalaži neotvarani i neoštećeni. Svojim potpisom kod preuzimanja robe potvrđujete točnost isporuke te preuzimanje proizvoda i popratne dokumentacije (računa,deklaracije,garancije, uputstva….).
Ako je oštećenje prouzročeno prilikom transporta takav proizvod reklamirajte kod dostavne službe, a u svakom slučaju obavijestite i nas. Kod preuzimanja robe od dostavljača, molimo da odmah uz njegovo prisustvo prekontrolirate kvalitetu i kvantitetu pošiljke i u slučaju vidljivih nedostataka odmah reklamirate dostavu i načinite zapisnik, jer se reklamacije na oštećenost bez zapisnika neće uvažavati iz razloga što dostavne službe potpisom kod preuzimanja tretiraju da ste pošiljku prekontrolirali i zaprimili u ispravnom stanju , tako da pravo na naknadnu reklamaciju na dostavu nemate !
Ukoliko je nedostatak posljedica tvorničke greške isporučit ćemo Vam novi proizvod bez ikakvih dodatnih troškova u najkraćem mogućem roku. Posljedične štete su isključene i ne nadnoknađujemo ih, također troškove eventualne montaže i demontaže snosi kupac. Ukoliko je oštećenje nastalo nepravilnim korištenjem ili rukovanjem s vaše strane, troškove zamjene, dostave i ostale manipulativne troškove snosite u cijelosti. Zadržavamo pravo da slike i specifikacije proizvoda nisu 100% identične.
Krivo naručena a ispravna roba i roba koja je univerzalna a zbog specifičnosti vozila ne radi, može se neoštećena i ne upotrebljavana,u originalnoj ambalaži uz predočenje računa vratiti ili zamijeniti za neku drugu robu iz našeg asortimana. Povrat robe moguć je u roku od 14 dana od kupnje, a troškove povrata ili zamjene (dostave i povrata) snosi kupac. Robu koju nemamo na lageru i naručujemo je po zahtjevu i specifikacijama kupca zamjena ili povrat nije moguć. Troškove eventualne montaže i demontaže snosi kupac. Svi proizvodi moraju se reklamirati uz obrazac reklamacije koji možete „skinuti“ ovdje ili dobiti putem maila. Reklamacije bez obrasca i bez prethodne najave nećemo prihvaćati! Također, pravo na jednostrani raskid ugovora kod prodaje na daljinu imate u roku od 14 dana od zaprimanja robe, u tom slučaju troškove dostave i povrata snosi kupac. Također ako proizvod ne držimo na lageru, a  naručujemo ga po želji i zahtjevu kupca u slučaju jednostranog rakida ugovora kupac snosi dodatno i troškove dobave i povrata proizvoda proizvođaču/dobavljaču. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete pronači ovdje.

OVJES: Pojedini proizvođači ovjesa ne nude razvrstavanje opruga po osovinskome opterečenju, pa se može dogoditi da se lakša vozila ne spuste koliko je navedeno ili obrnuto (najčešče se radi o kubikaži motora i opremi vozila). Isto tako s vremenom dolazi do zamora materijala kod starih opruga (vozilo je već u startu spušteno u odnosu na tvorničko) tako da se vozilo manje spusti od očekivanog, ali treba uzeti u obzir i tu razliku između tvorničkog i automatski već spuštenog vozila zbog navedenog zamora materijala. Kako se radi o ispravnim proizvodima, navedeni slučajevi ne ulaze u reklamacije.

SPOILERI I AERODINAMICKI DIJELOVI: svaki proizvod (spoiler, branik,nastavak branika, prag, obrve i sl.) potrebno je prije lakiranja pripasati i prilagoditi vozilu, dijelovi nisu napravljeni po sistemu plug & play te je u večini slućajeva potrebna adaptacija i obrada te iziskuje i dodatne financijske troškove.

GUME I FELGE: Sve gume iz naše ponude su novije proizvodnje. U slučaju da je guma starije proizvodnje imaju oznaku STARI DOT + godina proizvodnje. Pod novom gumom podrazumijeva se guma do 3 godina starosti.  Felge i gume na kojima su izvršene montaže ne mogu se reklamirati.  Imajte u vidu da neke felge nemaju TUV certifikat za Vaše vozilo i da postoji mogućnost da ih nećete moći upisati u prometnu, te preporučamo prije same kupnje da odete u stanicu za tehnički pregled i upišete u prometnu sve moguće dimenzije guma koje možete staviti na vozilo što će uveliko smanjitti mogućnost eventualnih problema.


Sve proizvode kupljene putem našeg Web Shopa možete reklamirati i direktno u Tuning shopu Autoprocentar u Varaždinu, na adresi Optujska 42.

  Zaprimanjem ponude te plaćanjem robe navedene u ponudi (akontacija ili u cijelosti) ili svojim potpisom potvrđujete da ste upoznati sa sadržajem ponude te da su navedeni artilkli usuglašeni sa Vašom narudžbom. Isto tako, suglasni ste i sa ovim uvjetima poslovanja Autopromotor d.o.o. te ih u potpunosti prihvaćate. U slučaju nesporazuma pozivamo se na ponudu i navedene uvjete u rješavanju eventualnog spora, a u slučaju nemogućnosti mirnog rješenja nadležna su mjerodavne službe u sjedištu prodavatelja, odnosno u trgovačkom sudu u Varaždinu.

  NAČIN PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 8 Zakona o zaštiti potrošača (Narodne Novine br. 79/7. ispr. 79/9. 88/09) obavještavamo kupce da prigovore i utiske mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu :

AutoProMotor d.o.o.
M. Tita 73, Novo Selo Rok
40 000 Čakovec

ili na mail: info@autoprocentar.hr.

Odgovor u pisanom obliku dostavljamo najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Kako bismo Vam pružili točne i konkretne informacije, u dobroj namjeri izradili smo ovaj web shop i pravimo maksimalne napore da izneseni podaci budu pravovaljani i ažurni, ali zbog dinamike tržišta cijene i dobavljivost proizvoda su podložne promjenama, tako da zadržavamo pravo promjene cijena i ostalog bez prethodne najave. Također specifikacije, slike i ostali podaci proizvoda su informativnog karaktera te je moguće da nisu sto posto točni..