UVJETI POSLOVANJA

NARUDŽBA PROIZVODA

  Proizvode možete naručiti preko web shopa, maila, telefona, faxa ili u našim trgovinama. Nakon zaprimanja narudžbe šaljemo Vam ponudu po kojoj možete izvršiti uplatu. U slučaju da naručeni proizvod nemamo na lageru može se izvršiti i uplata samo avansa (ne manjeg od 25% iznosa ponude), a ostatak iznosa prilikom preuzmanja robe. 

  NAČINI PLAĆANJA I CIJENE 

U trgovini možete koristiti sljedeće načine plaćanja: gotovina, kreditne kartice,obročna plaćanja preko kreditnih kartica , potrošacke kredite PBZ i Zagrebačke banke . Kod slanja robe na kućnu adresu i kupnje preko web shopa, prakticira se virmansko plaćanje po ponudi ili kartično plaćanje putem HT Pay Way-a ili PayPal. To znači, da po zaprimanju Vaše narudžbe šaljemo ponudu koju trebate uplatiti prije slanja robe.Virmansku uplatu možete izvršiti na šalterima bilo koje banke, Fine, pošte ili preko internet bankarstva , dok za plaćanje karticama trebate samo jednu od kartica: Master Card , Visa, Diners ili American Express i sljediti naše upute. PayPal kartično plaćanje ne podržava kunsko plaćanje pa se iznos preračunava u eure po srednjem tečaju Hrvatske Narodne banke, dok je Pay Way kartično plačanje u kunama.Kod narudžbe robe i plaćanja pouzećem u slučaju da kupac naruči robu ,a odbije preuzimanje, kupac je dužan prodavatelju nadoknaditi troškove dostave i povrata robe. Slanje robe i plaćanje pouzećem nije moguće za svu robu. Ukoliko je u međuvremenu došlo do promjene cijene na tržištu (na više ili manje) , važeće su one cijene koje smo Vam poslali u ponudi a vrijede do isteka ponude ili isporuke naručene robe.   

  ROKOVI ISPORUKE

  Po izvršenoj uplati naručenu robu koju imamo na stanju predajemo na dostavu u roku od 24 sata,a najkasnije u roku od 3 radna dana. Robu koju nemamo na stanju potrebno je čekati 3-30 radnih dana (očekivani rok isporuke naveden u ponudi). Datum narudžbe smatra se kada uplaćena sredstva stignu na naš žiro račun. Ukoliko zbog nekog razloga nismo u mogućnosti izvršiti isporuku naručene robe biti ćete obaviješteni u najkraćem roku te Vam eventualno ponuditi istu robu drugog proizvođača ili sličnu robu drugog proizvođača istih karakteristika, koju možete a i ne morate prihvatiti. U slučaju ne mogućnosti isporuke proizvoda i neprihvaćanja zamjenskog proizvoda izvršiti ćemo Vam povrat novaca. Novac se vraća beskamatno i na način na koji je uplaćen u roku od najkasnije 15 radnih dana od zaprimanja Vašeg zahtjeva. Isto tako ukoliko kupac ne podigne robu u roku od 30 radnih dana od obavijesti o dospijeću zaključuje se da je kupac odustao od kupnje te se ista roba daje na daljnju prodaju bez povrata avansa. Narudžbu proizvoda koji naručujemo isključivo po Vašim specifikacijama i željama nije moguće stornirati ako je proces isporuke ili proizvodnje već započen i u tijeku. 

  SLANJE ROBE

Svu robu je moguće poslati u bilo koji dio Hrvatske. Roba se šalje na račun kupca i nije sadržana u cijeni proizvoda, osim ako nije drugačije navedeno u ponudi. Robu šaljemo putem dostavnih službi, a cijena dostave i pakiranja određuje se prema težini i volumenu pošiljke..

   REKLAMACIJE I POVRAT ROBE

Prilikom preuzimanja robe trebate provjeriti točnu vrijednost , količinu i neoštećenost isporučene robe. Svi proizvodi moraju biti u originalnoj tvorničkoj ambalaži neotvarani i neoštećeni. Svojim potpisom kod preuzimanja robe potvrđujete točnost isporuke te preuzimanje proizvoda i popratne dokumentacije (računa,deklaracije,garancije, uputstva….).
Ako je oštećenje prouzročeno prilikom transporta takav proizvod reklamirajte kod dostavne službe, a u svakom slučaju obavijestite i nas. Kod preuzimanja robe od dostavljača, molimo da odmah uz njegovo prisustvo prekontrolirate kvalitetu i kvantitetu pošiljke i u slučaju vidljivih nedostataka odmah reklamirate dostavu i načinite zapisnik, jer se reklamacije na oštećenost bez zapisnika neće uvažavati iz razloga što dostavne službe potpisom kod preuzimanja tretiraju da ste pošiljku prekontrolirali i zaprimili u ispravnom stanju , tako da pravo na naknadnu reklamaciju na dostavu nemate !
Ukoliko je nedostatak posljedica tvorničke greške isporučit ćemo Vam novi proizvod bez ikakvih dodatnih troškova u najkraćem mogućem roku. Posljedične štete su isključene i ne nadnoknađujemo ih, također troškove eventualne montaže i demontaže snosi kupac. Ukoliko je oštećenje nastalo nepravilnim korištenjem ili rukovanjem s vaše strane, troškove zamjene, dostave i ostale manipulativne troškove snosite u cijelosti. Zadržavamo pravo da slike i specifikacije proizvoda nisu 100% identične. 
U slučaju da roba ima vidljive greške, robu možete reklamirati u roku od 15 dana od dana kupnje u tvorničkoj ambalaži i uz predočenje računa, osim žarulja, rasvjetna tijela i robe koje je oštećeno nepravilnim korištenjem ili rukovanjem.
Krivo naručena a ispravna roba i roba koja je univerzalna a zbog specifičnosti vozila ne radi, može se neoštećena i ne upotrebljavana,u originalnoj ambalaži uz predočenje računa vratiti ili zamijeniti za neku drugu robu iz našeg asortimana. Povrat robe moguć je u roku od 15 dana od kupnje, a troškove povrata ili zamjene (dostave i povrata) snosi kupac. Robu koju nemamo na lageru i naručujemo je po zahtjevu i specifikacijama kupca zamjena ili povrat nije moguć. Troškove eventualne montaže i demontaže snosi kupac. Roba sa rasprodaje koja ima oštećenja ili nedostatke, a na njih ste bili upozoreni ne može se vratiti i reklamirati. Svi proizvodi moraju se reklamirati uz obrazac reklamacije koji možete „skinuti“ ovdje ili dobiti putem faxa ili maila. Reklamacije bez obrasca i bez prethodne najave nećemo prihvaćati! Također, pravo na jednostrani raskid ugovora kod prodaje na daljinu, imate u roku od 14 dana od zaprimanja robe i u tom slučaju troškove dostave i vračanja snosi kupac, a u slučaju da se naručuje roba po zahtjevu kupca (roba koja nije na lageru kod nas) plaća se i trošak dobave i povrata dobavljaču. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete pronači ovdje.

OVJES: Pojedini proizvođači ovjesa ne nude razvrstavanje opruga po osovinskome opterečenju, pa se može dogoditi da se lakša vozila ne spuste koliko je navedeno ili obrnuto (najčešče se radi o kubikaži motora i opremi vozila). Isto tako s vremenom dolazi do zamora materijala kod starih opruga (vozilo je već u startu spušteno u odnosu na tvorničko) tako da se vozilo manje spusti od očekivanog, ali treba uzeti u obzir i tu razliku između tvorničkog i automatski već spuštenog vozila zbog navedenog zamora materijala. Kako se radi o ispravnim proizvodima, navedeni slučajevi ne ulaze u reklamacije.

SPOILERI I AERODINAMICKI DIJELOVI: svaki proizvod (spoiler, branik,nastavak branika, prag, obrve i sl.) potrebno je prije lakiranja pripasati i prilagoditi vozilu, dijelovi nisu napravljeni po sistemu plug & play te je u večini slućajeva potrebna adaptacija i obrada te iziskuje i dodatne financijske troškove. Spoileri i aerodinamicni dijelovi se proizvode samo po narudžbi kupaca te nije moguš povrat i raskid ugovora!

GUME I FELGE: Sve gume iz naše ponude su novije proizvodnje. U slučaju da je guma starije proizvodnje imaju oznaku STARI DOT + godina proizvodnje. Pod novom gumom podrazumijeva se guma do 5 godina starosti.  Felge i gume na kojima su izvršene montaže ne mogu se reklamirati.


Sve proizvode kupljene putem našeg Web Shopa možete reklamirati i direktno u Tuning shopu Autoprocentar u Varaždinu, na adresi Optujska 42.

  Zaprimanjem ponude te plaćanjem robe navedene u ponudi (akontacija ili u cijelosti) ili svojim potpisom potvrđujete da ste upoznati sa sadržajem ponude te da su navedeni artilkli usuglašeni sa Vašom narudžbom. Isto tako, suglasni ste i sa ovim uvjetima poslovanja Autopromotor d.o.o. te ih u potpunosti prihvaćate. U slučaju nesporazuma pozivamo se na ponudu i navedene uvjete u rješavanju eventualnog spora, a u slučaju nemogućnosti mirnog rješenja nadležna su mjerodavne službe u sjedištu prodavatelja, odnosno u trgovačkom sudu u Varaždinu.

  NAČIN PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 8 Zakona o zaštiti potrošača (Narodne Novine br. 79/7. ispr. 79/9. 88/09) obavještavamo kupce da prigovore i utiske mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu :

AutoProMotor d.o.o.
M. Tita 73, Novo Selo Rok
40 000 Čakovec

ili na mail: info@autoprocentar.hr.

Odgovor u pisanom obliku dostavljamo najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.